Filters

 

merkki/malli
ryhmä
Haku
  • Kärjetön sytytys Volvo B18-B20 4-R-V

    379,50 

    Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).

  • Kärjetön sytytys Volvo B21-B23 4-R-V

    450,40 

    Kärjetön sytytys 123\B21-B23-R-V on suunniteltu Volvon B17, B19, B21, B23 ja B230 moottoreille, ei ainoastaan klassikkoautoille kuten Volvo 242, 244, 245 vaan myös työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).

  • Kärjetön sytytys Mercedes-6-R-V

    349,20 

    Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
    – 220
    – 230, 230S, 230SL
    – 250, 250SL, 250SE, 250CE,
    – 280, 280S, 280SE, 280SL
    – 300SE, 300SEL, 300SEb

  • Kärjetön sytytys Citröen-4-R-IE

    308,70 

    Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R-IE (aiemmin 123DS-IE-R) on suunniteltu korvaamaan Bosch ZV11/7 A 3 A virranjakaja, jota on käytetty Citroênissä yhdessä Bosch D-Jetronic ruiskun kanssa.

  • Kärjetön sytytys Peugeot-4-R-V

    352,20 

    Kärjetön sytytys 123PEUGEOT-4-R-V joka korvaa Ducellier jakajan malleissa M3, M12, XC1, M127, M59, M43, M75, M48, M36, M42, M50, M53, M77, M78, M95, M71, M86 & M130.

  • Kärjetön sytytys 123\FIAT-4-A-V-TC

    344,10 

    Kärjetön sytytys 123\FIAT-4-A-V-TC on suunniteltu korvaamaan mekaaninen virranjakaja ( sylinterikannen päällä ) sopii suosittuihin Fiat malleihin 124, 131, coupe, spider, abarth twin-cam moottoreille.

    Neljä alkuperäistä Fiat sytytyskäyrää löytyy tästä mallista.

  • Kärjetön sytytys Fiat-2-R

    323,90 

    Kärjetön sytytys 123FIAT-2-R on suunniteltu erityisesti Fiat500- ja Fiat126-moottoreille. Virranjakajan ulkonäkö kuten alkuperäisessä. Ei enää koskaan kärkien tai kondensaattorin vaihtoa!

  • Kärjetön sytytys Citröen-4-R

    328,90 

    Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R (aiemmin 123DS-R) on suunniteltu erityisesti mallille Citroen ID/DS. Käytössä mm. malleissa Citroen DS, Traction-Avant ja HY. Sisältää kaikki ennakkokäyrät ID/DS kaasutinmoottoreille jotka on valmistettu vuoden 1959 jälkeen.

  • Kärjetön sytytys BMW-4-R-V

    389,70 

    Kärjetön sytytys 123BMW-4-R-V on suunniteltu M10 moottoreille, sopii BMW :

    – 1600, 1602, 1602Ti
    – 1800, 1800Ti, 1802
    – 2000, 2000Ti, 2000Tii
    – 2002, 2002Ti, 2002Tii, 2002Turbo
    – 316, 318, 518, 320, 520 (ennen 1978!)

  • Kärjetön sytytys Volvo-B30-6-R-V-IE

    374,50 

    Kärjetön sytytys 123VOLVO-B30-6-R-V-IE sytytysyksikkö sopii Volvon B30 6-sylinterisiin Volvo kaasutin- ja ruiskutusmoottoreihin. Tämä kärjetön sytytys sopii henkilöautoihin, kuormautoihin ja veneisiin (Volvo Penta).

  • Kärjetön sytytys VW-4-R-V

    346,10 

    Kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa.
    Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä

  • Kärjetön sytytys VW-4-R

    336,00 

    Kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa.

  • Kärjetön sytytys Renault-Dauphine-4-R

    286,40 

    Kärjetön sytytys 123RENAULT-DAUPHINE-4-R-V on virranjaka, joka sopii 670-01, 670-02, 670-05 moottoreille, joita käytettiin vanhemmissa Renault malleissa. Jakajassa kaikki Reunaultin sytytyskäyrät ko. kaasutinmoottoreille.

  • Kärjetön sytytys Porsche-4-R-V

    349,20 

    Kärjetön sytytys 123PORSCHE-4-R-V on suunniteltu malleille Porsche 912 / 914 / 356

  • Kärjetön sytytys Mercedes-old-6-R-V

    349,20 

    Kärjetön sytytys 123MERCEDES-OLD-6-R-V on suunniteltu vanhemmille 6-sylinterisille Mercedes moottoreille (valmistettu ennen 1967).

  • Kärjetön sytytys Mercedes-6-R-V-IE

    364,40 

    Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V-IE on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
    – 220
    – 230, 230S, 230SL
    – 250, 250SL, 250SE, 250CE,
    – 280, 280S, 280SE, 280SL
    – 300SE, 300SEL, 300SEb

    Tässä versiossa vaadittu liitäntä Bosch D-Jetronic polttoaineen ruiskutukselle.