Kärjetön sytytys Volvo B18-B20 4-R-V
379,50 €Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Näytetään tulokset 1–16 / 63Sorted by popularity
Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123\B21-B23-R-V on suunniteltu Volvon B17, B19, B21, B23 ja B230 moottoreille, ei ainoastaan klassikkoautoille kuten Volvo 242, 244, 245 vaan myös työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
– 220
– 230, 230S, 230SL
– 250, 250SL, 250SE, 250CE,
– 280, 280S, 280SE, 280SL
– 300SE, 300SEL, 300SEb
Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R-IE (aiemmin 123DS-IE-R) on suunniteltu korvaamaan Bosch ZV11/7 A 3 A virranjakaja, jota on käytetty Citroênissä yhdessä Bosch D-Jetronic ruiskun kanssa.
Kärjetön sytytys 123PEUGEOT-4-R-V joka korvaa Ducellier jakajan malleissa M3, M12, XC1, M127, M59, M43, M75, M48, M36, M42, M50, M53, M77, M78, M95, M71, M86 & M130.
Kärjetön sytytys 123\FIAT-4-A-V-TC on suunniteltu korvaamaan mekaaninen virranjakaja ( sylinterikannen päällä ) sopii suosittuihin Fiat malleihin 124, 131, coupe, spider, abarth twin-cam moottoreille.
Neljä alkuperäistä Fiat sytytyskäyrää löytyy tästä mallista.
Kärjetön sytytys 123FIAT-2-R on suunniteltu erityisesti Fiat500- ja Fiat126-moottoreille. Virranjakajan ulkonäkö kuten alkuperäisessä. Ei enää koskaan kärkien tai kondensaattorin vaihtoa!
Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R (aiemmin 123DS-R) on suunniteltu erityisesti mallille Citroen ID/DS. Käytössä mm. malleissa Citroen DS, Traction-Avant ja HY. Sisältää kaikki ennakkokäyrät ID/DS kaasutinmoottoreille jotka on valmistettu vuoden 1959 jälkeen.
Kärjetön sytytys 123BMW-4-R-V on suunniteltu M10 moottoreille, sopii BMW :
– 1600, 1602, 1602Ti
– 1800, 1800Ti, 1802
– 2000, 2000Ti, 2000Tii
– 2002, 2002Ti, 2002Tii, 2002Turbo
– 316, 318, 518, 320, 520 (ennen 1978!)
Kärjetön sytytys 123VOLVO-B30-6-R-V-IE sytytysyksikkö sopii Volvon B30 6-sylinterisiin Volvo kaasutin- ja ruiskutusmoottoreihin. Tämä kärjetön sytytys sopii henkilöautoihin, kuormautoihin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa.
Tässä laitteessa myös alipaineliitäntä
Kärjetön sytytys 123VW-4-R on kehitetty yhdessä VW-osaajien kanssa, tuloksena sytytys jota voi käyttä 1., 2. ja 3 sarjan malleissa.
Kärjetön sytytys 123RENAULT-DAUPHINE-4-R-V on virranjaka, joka sopii 670-01, 670-02, 670-05 moottoreille, joita käytettiin vanhemmissa Renault malleissa. Jakajassa kaikki Reunaultin sytytyskäyrät ko. kaasutinmoottoreille.
Kärjetön sytytys 123PORSCHE-4-R-V on suunniteltu malleille Porsche 912 / 914 / 356
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-OLD-6-R-V on suunniteltu vanhemmille 6-sylinterisille Mercedes moottoreille (valmistettu ennen 1967).
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V-IE on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
– 220
– 230, 230S, 230SL
– 250, 250SL, 250SE, 250CE,
– 280, 280S, 280SE, 280SL
– 300SE, 300SEL, 300SEb
Tässä versiossa vaadittu liitäntä Bosch D-Jetronic polttoaineen ruiskutukselle.