2CV Kytkinhaarukka ->1970
45,50 €Vanhemman mallinen Citroën 2CV kytkinhaarukka, vuosimalliin 1970 saakka.
Näytetään tulokset 2097–2112 / 2296Sorted by popularity

Vanhemman mallinen Citroën 2CV kytkinhaarukka, vuosimalliin 1970 saakka.

Rengas 125R400 X 69S Michelin, vanhoille vanteille joiden halkaisija on 400mm. Käytössä mmm. vanhoissa Citroën 2CV malleissa, joissa ”nelisataset pyörät”.

Viimeinkin saatavilla uusi ovi 2CV: lle, joka sopii! Tämä ovi on markkinoiden paras tuote. Sopivuus koriin on hyvä.
Ovet on valmistettu Zincor-levystä ja siksi niillä on parempi ruosteenesto kuin alkuperäisellä ovella. On suositeltavaa sovittaa ovi paikoilleen ennen maalausta. Myös sisälevyn tiivistäminen on tärkeä estäämään veden kondensoituminen oven ja sisäverhouksen väliin. Lukon ja ikkunan kiinnittäminen voi vaatia pientä säätöä, sovita osat ennen maalausta!

Viimeinkin saatavilla uusi ovi 2CV: lle, joka sopii! Tämä ovi on markkinoiden paras tuote. Sopivuus koriin on hyvä. Ovet on valmistettu Zincor-levystä ja siksi niillä on parempi ruosteenesto kuin alkuperäisellä ovella. On suositeltavaa sovittaa ovi paikoilleen ennen maalausta. Myös sisälevyn tiivistäminen on tärkeä estäämään veden kondensoituminen oven ja sisäverhouksen väliin. Lukon ja ikkunan kiinnittäminen voi vaatia pientä säätöä, sovita osat ennen maalausta!

Hammastangon hela, ylikoko 0,30 mm.

Citroën 2CV:n matopyörän neulalaakeri. Koko 10x16x12 mm. Laakeri suljettu pohjapuolelta. Näitä on kahta kokoa, tarkista koko ennen tilausta. Toinen malli on tuote A1.7767.

Matopyöränlaakeri SKF, 35x15x11mm, Citroën 2CV

Paksu aluslevy M12, 2CV iskunvaimentimen pulttiin.

Korialuslevy M12 iskunvaimentimen mutterin alle.

Katon avaus kehikko 2CV, ruostumaton teräs. Kaariosa maalattu harmaaksi. Katso myös setti, jossa lukkosalvat mukana.

Tenax / Loxx neppari, uros ruuvikiinnityksellä 4,2x 16mm. Tenax kiinnike on nopea ja varma kiinnityssysteemi kaikentyyppisten pressujen kiinnitykseen veneissä ja muissa kulkuneuvoissa. Saksalaisen insinöörityön näyte, joka suunniteltiin jo 1928. Yhtä helppo käyttää kuin perinteinen neppari, mutta avaudu itsestään. Jos haluat että 2CV:n kattorulla ei enää karkaa, kannattaa neppareiden tilalle vaihtaa Tenaxit.

Punainen katto 2CV-malleihin, väri Red Vallelunga. Avataan ja suljetaan ulkopuolelta, eli ns. ”nelkun katto”. Sisältää takalasin, ilman lämmitystä.

Etuvilkun kiinnitysrauta Citroën 2CV. Rauta, jolla etuvilkku kiinnitetään lokasuojaan, oikea puoli. Valmistettu ruostumattomasta teräksestä.

Kunnostettu kaksikurkkuinen Solex-tyyppinen kaasutin Citroën 2CV, tyyppi 26/35 CSIC, venturi koko 26mm / 18mm. Vanhaa kaasutinta ei tarvitse palauttaa. Kaasutin on testattu ja säädetty normaalille 602cc moottorille. Asennuksen jälkeen on aina tehtävä lopulliset hienosäädöt, juuri sinun autolle sopiviksi. Katso myös edullinen testattu täysin uusi kaasutin, tuote A1.1151.

AK400 pakun kylkikotelo. Kylkiprofiilipalkki AK400 oikeaan kylkeen.

Vilkun lasi, vasen (Seima), Citroën Dyane, Acadiane ja Mehari. Sopii vain Seiman valmistamiin vilkkuihin. Sopii myös Renault Alpineen oikealle puolelle.