Öljynjäähdyttimen avain, Citroën 2CV
14,70 €Tällä ohut kaulaisella avaimella saa öljynjäähdyytimen putken pultit kiinnitettyä poistamatta puhallinkotelon peltejä.
Näytetään tulokset 65–80 / 165Sorted by popularity
Tällä ohut kaulaisella avaimella saa öljynjäähdyytimen putken pultit kiinnitettyä poistamatta puhallinkotelon peltejä.
Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 vasen. Pelkkä uusi sisäputki lämmönvaihtimen korjaukseen.
12-heppaisen Citroën 2CV:n tiivistesarja 375/425cc koneisiin, vuosimallit 1949-1960.
Kytkinakselin silmälaakeri vauhtipyörään 12×18,2x16mm, Citroën 2CV. Varastoimme edellisempaa mallia, katso tuote A1.3941.
Kaasuttimen imuaukon kumi wanhus mallin sätkään. Eli 12/18hp, Citroën 2CV. Sisähalkaisija 38mm.
Kärkikotelon suojakumin kiinnitysrauta ruostumattomasta teräksestä.
Mäntä-sylinterisarja Citroën 2CV4 moottoriin, 435cc. Halkaisija 68,46mm. Suosittelemme 2000 km sisäänajoa uudella mäntä-sylinterisarjalla, venttiilien säätö ja öljynvaihto 1000 km jälkeen. Sarja sisältää: männät, sylinterit ja männänrenkaat.
Powertube eli turboputki. Ruostomattomasta teräksestä valmistettu putki tarvikkeineen, jolla johdetaan jäähdytyspuhaltimen muodostama pieni ylipaine kaasuttimeen. Toimii siis ahtimne tapaan, mutta hyvin pienessä mittakaavassa. Tehon nousu 0-4 hevosvoimaa. Vaatii kaasuttimeen hieman suuremman pääsuuttimen.
Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.
Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 oikea. Pelkkä uusi sisäputki lämmönvaihtimen korjaukseen.
Pakoventtiili 2CV4, 435cc moottorille. Mitat 34×8,5×88,2. Moottorityyppi A79/1
Öljyntäyttönokan kumi Citroën 2CV, vuosimallit (1954-1963).
Öljynpaineventtiilin kuparitiiviste Citroën 2CV malleihin. Koko 20x28x1mm.
Kuparitiiviste 8x12x1mm, öljysuodattimen jalkaan, Citroën 2CV malleihin.
Kuparitiiviste 12x18x1,5mm, öljynpaine anturiin, Citroën 2CV malleihin.
Männän asennusrengas 2CV6 Ø74mm, työkalu helpottamaan männän asennusta sylinteriin.