Näytetään tulokset 113–128 / 165Sorted by popularity
-

454,40 €
Turboahdin, Citroën 2CV moottorin virittelyyn. Hyvä lähtökohta 2CV moottorin ahtamisprojekteihin. Tätä laadukasta pikkuturboa käytetään pienessa japanilaisessa 660cc moottorissa. Turbo on kooltaa täydellinen Citroënin 602 ja 652 cc moottorin ahtimeksi. Turboon sopiva laippasarja on tuote A1.4600.
-

11,10 €
Kärkikotelon suojakumi 2CV6, pieni versio.
-

130,60 €
Laippasarja turboon, Citroën 2CV moottorin tarvikeahtimeen. Valmistettu 6mm ruostumattomasta teräksestä.
-

164,00 €
Kunnostettu puhallinkotelo Dyaneen tai Acadianeen, jossa rumpujarrut. Kunnostettu hiekkapuhaltamalalla ja pulverimaalaamalla.
-

164,50 €
Kunnostettu puhallinkotelo sätkään, jossa levyjarrut, siis Citroën 2CV6 levyjarrumallit. Pulverimaalattu.
-

2,00 €
Ohjainsokka 2CV kampiakseliin 8x18mm.
-

60,70 €
Öljynpaineanturin adapteri Visa, NPT 1/8″X27 kierre.
-

50,60 €
Öljynpaineanturin adapteri Visa, M12 kierre.
-

163,50 €
Kunnostettu puhallinkotelo Dyaneen tai Acadianeen, jossa levyjarrut. Kunnostettu hiekkapuhaltamalalla ja pulverimaalaamalla.
-

9,10 €
Öljyntäyttönokan kumi Citroën 2CV, vuosimallit 1963-1970.
-

118,00 €
Mäntä ja männänrenkaat 652cc 77,0 mm, Citroën Visa.
- männänrenkaiden paksuus 1,5 – 2 – 3 mm
- puristussuhde 9.0:1
-

13,10 €
Imuventtiili, Citroën Visa 652cc moottoriin.
- halkaisija 39,6 mm
- pituus 87,80 mm
- varren paksuus 8,0 mm
-

13,10 €
Pakoventtiili, Citroën Visa 652cc moottoriin.
- halkaisija 35,8 mm
- pituus 86,30 mm
- varren paksuus 8,5 mm
-

20,70 €
Öljynpainekytkin Citroën Visa 652cc.
-

58,70 €
Öljyputki Citroën Visa 652cc sylinterikansiin kupari/nikkeli. Sopii vain Visan 652cc moottoriin, EI 2CV:n lohkoon rakennettuun Big Bore moottoriin.
-

2 783,30 €
Moottori 2CV6 652cc Big Bore, kunnostettu. Tähän kunnostettuun moottoriin on asennettu 652cc Big Bore sylinterit ja männät, mikä lisää moottrin vääntöä. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Kahden vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.