Imu- / pakosarjan tiiviste 2CV 12hp, 425cc
5,20 €Wanhuksen imu- ja pakosarjan tiiviste. Sopii 12-heppaiseen 425cc koneeseen.
Näytetään tulokset 1905–1920 / 2124Sorted by popularity
Wanhuksen imu- ja pakosarjan tiiviste. Sopii 12-heppaiseen 425cc koneeseen.
Ilmansuodatin, Citroën Ami, Mehari ja HY diesel malleihin.
Kytkinlevy 10-hampainen, keskipakokytkimellä varustettuun Citroën 2CV wanhukseen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp, keskipakokytkin hidastimella. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Tasauspyörästön laakeri Ø35xØ72x19mm, Citroën 2CV vaihdelaatikkoon.
Etunapa kunnostettu osa, Citroën Acadiane, Ami ja AK400 malleihin. Navan koko eri kuin normaali 2CV:n etunavassa.
Ensimmäinen äänenvaimennin vanhempaan Citroën 2CV malliin, jossa 425cc 18-heppainen moottori. Valmistettu vuosina 1963-1970.
Imu- ja pakosarjan tiiviste, Citroën 2CV wanhus. Sopii malleihin, jossa imupakosarja on kiinni 3 ruuvilla per puoli.
Etujarrujen asennussarja isoille Ø220mm rummuille, Citroën AK, Acadiane, Mehari ja Ami 6. Huom! Sarjan naulat ovat liian lyhyet, naulat on käytettävä vanhat.
Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin, keskipakokytkin hidastimella. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kaasuttimen korjaussarja Solex 40 PICS kaasuttimeen. Käytetty mm. Citroën Ami 6 mallissa. Sisältää kaasuttimen kannen tiivisteen, kiihdytyspumpun kalvon sekä neulaventtiilin ja sen tiivisteen.
Kaasuttimen kannen tiiviste Solex 40 PICS, yksikurkkuiseen Citroën Ami 6 kaasuttimeen.
Citroën 2CV kunnostettu kampiakseli. Runkolaakerit koneistettu ylikokoon ja ylikoko laakerit asennettu. Kietokangen laakerit vaihdettu molempiin päihin. Kiertokanget tasapainoitettu samanpainoisiksi. Kaikki mitat Citroën tehtaan toleranseissa. Takuu ei korvaa virheellisesti asennetusta osasta tulleita vaurioita. Takuu käsittelyn edellytyksenä on että koko moottori toimitetaan Burtonille avaamattomana asiakkaan kustannuksella.
Tuote toimitettavissa vain, kun toimittajan varastosaldo on vihreällä.
Moottori 2CV6 602cc, kunnostettu. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Kahden vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.