Pääakseli takimmainen osa, uusi, Citroën 2CV
208,00 €Täysin uusi Citroën 2CV pääakselin takimmainen osa. Sopii 2CV6 vaihdelaatikkoon rumpu- ja levyjarruilla, myös keskipakokytkimellä varustettuun laatikkoon.
Näytetään tulokset 2017–2032 / 2297Suosituimmat ensin

Täysin uusi Citroën 2CV pääakselin takimmainen osa. Sopii 2CV6 vaihdelaatikkoon rumpu- ja levyjarruilla, myös keskipakokytkimellä varustettuun laatikkoon.

Täysin uusi Citroën 2CV kytkinakseli. Sopii 2CV6 vaihdelaatikkoon rumpu- ja levyjarruilla. EI käy Dyane/Mehari vaihdelaatikkoon keskipakokytkimellä.

Tasauspyörästönlukko Citroen 2CV6-malliin. Sopii suoraan alkuperäisen tilalle. Luiston rajoitus perustuu ”LIMITED SLIP DIFFERENTIAL” tekniikkaan

Vetoakselin ulostulon laakeri, Citroën 2CV. Mitat Ø25xØ52x15mm. Hajoituskuvan positio 19.

Vaihdelaatikon päätylaippa peruutusvalo katkaisimella. Kunnostettu laatikon takalaippa, johon on tehty paikka peruutusvaloanturille.

Ruostomattomasta teräsksestä valmistettu pakoputken lyhyt osa ennen vaimenninta Citroën HY malliin, vuodesta 1963 eteenpäin.

Ruostomattomasta teräsksestä valmistettu pakoputken lyhyt etuosa Citroën HY malliin, vuodesta 1963 eteenpäin. Sisältää myös lyhyen kannakkeen.

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pakoputki Citroën HY, 2-osainen, sisältää kannattimen.

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu pakoputken kannake Citroën HY:n pakoputkelle.

Ruostomattomasta teräsksestä valmistettu äänenvaimennin Citroën HY malliin, vuodesta 1963 eteenpäin. Sisältää myös lyhyen liitosputken.

Polttoainetankin päällä olevan turvavöiden kiinnityspalkin vastarauta, kierre M9. Pultti tähän löytyy täältä.



Tyhjäkäyntisuutin nro 41, Solex kaksikurkkuiseen kaasuttimeen.

Harvinaisempi 2CV polttoainepummpu 425cc moottoriin, valmistettu ennen 1970. Tässä mallissa polttoaineen tuloputki vaakatasossa ja lisäksi mahdollisuus käsipumppaukseen.

Harvinaisempi 2CV polttoainepummpu 425cc moottoriin, valmistettu ennen 1970. Tässä mallissa polttoaineen tuloputki vaakatasossa.