Kärjetön sytytys Volvo B18-B20 4-R-V
379,50 €Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Uusittu verkkokauppa avattu. Tervetuloa! Piilota tämä ilmoitus
Näytetään tulokset 1–16 / 114
Kärjetön sytytys 123\B18-B20-R-V joka sopii B18 ja B20 4-sylinteriin Volvon kaasutin ja ruisku moottoreihin. Se käy autoihin, työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Langattomasti ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE+-4-R-V-V sopii VW ja Volvo B18-B20 4-sylinteriin moottoreihin.
Kärjetön sytytys 123\B21-B23-R-V on suunniteltu Volvon B17, B19, B21, B23 ja B230 moottoreille, ei ainoastaan klassikkoautoille kuten Volvo 242, 244, 245 vaan myös työkoneisiin ja veneisiin (Volvo Penta).
Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
– 220
– 230, 230S, 230SL
– 250, 250SL, 250SE, 250CE,
– 280, 280S, 280SE, 280SL
– 300SE, 300SEL, 300SEb
Langattomasti ohjelmoitava 123 Ignition kärjetönsytytys 123TUNE+-6-R-V-V sopii Volvoihin joissa on 6-sylinterinen B30 kaasutinmoottori. Se sopii autoihin, kuormaautoihin ja veneisiin (VOLVO PENTA). Huomio että tämä malli EI tue Bosch D-Jetronic polttoaineruiskutusta.
Kärjetön sytytys 123PEUGEOT-4-R-V joka korvaa Ducellier jakajan malleissa M3, M12, XC1, M127, M59, M43, M75, M48, M36, M42, M50, M53, M77, M78, M95, M71, M86 & M130.
Kärjetön sytytys 123\FIAT-4-A-V-TC on suunniteltu korvaamaan mekaaninen virranjakaja ( sylinterikannen päällä ) sopii suosittuihin Fiat malleihin 124, 131, coupe, spider, abarth twin-cam moottoreille.
Neljä alkuperäistä Fiat sytytyskäyrää löytyy tästä mallista.
Kärjetön sytytys 123FIAT-2-R on suunniteltu erityisesti Fiat500- ja Fiat126-moottoreille. Virranjakajan ulkonäkö kuten alkuperäisessä. Ei enää koskaan kärkien tai kondensaattorin vaihtoa!
Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R (aiemmin 123DS-R) on suunniteltu erityisesti mallille Citroen ID/DS. Käytössä mm. malleissa Citroen DS, Traction-Avant ja HY. Sisältää kaikki ennakkokäyrät ID/DS kaasutinmoottoreille jotka on valmistettu vuoden 1959 jälkeen.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-6-R-V-POR911-SMALL on suunniteltu Porsche 911 mallin 2,0L ja 2,2L 6 sylinterisille moottoreille.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-6-R-V-D kärjetön sytytys sopii Citroën Traction Avant malleihin joissa on 6-sylinterinen 15D moottori ja Alfa 2600 moottoriin.
Bluetooth ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE+-6-R-V-BMW sopii seuraaviin 6-sylinterisiin moottoreihin: 2.5 CS, 2.8 CS/L/A, 2500/A, 2800/CS/A, 3.0 L/S/CS/A, 3.0 SI/CSI/CSL, 3.3 L/A, 320/6, 520/6 ja 630 CS/CSA.
Langattomasti ohjelmoitava 123TUNE+-4-A-V-KENT kärjetön sytytys on suunniteltu Fordin Kent moottoreille.
USB ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE-4-R-V-MINI-A+ on suunniteltu Mini A-plus moottoreille, Saatavilla on myös tuote ’pre-Aplus’ Mini moottoreille, katso tuote 123TUNE-4-R-V-G.
USB ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE-4-A-V-KENT on suunniteltu Fordin Kent moottoreille.
USB ohjelmoitava kärjetön sytytys 123TUNE-4-R-V-DUC korvaa Citroën ja Peugeot 4-sylinteriset Ducellier jakajat.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti käyttäjän kiintolevylle. Evästeitä käytetään lähes kaikilla verkkosivustoilla, eivätkä sivustot välttämättä toimi kunnolla ilman evästeitä.
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Sivusto kerää Google Analyticsiin ja Facebook Pixel dataa, kuten kävijöiden määrän ja tietoa mistä sivustolle on tultu. Tämä auttaa parantamaan palveluamme ja sivustoamme.
Tämä eväste pitää olla sallittu käyttääksesi chat -palvelua asiakaspalveluun.