Pakoventtiili, Citroën Visa 652cc
13,10 €Pakoventtiili, Citroën Visa 652cc moottoriin.
- halkaisija 35,8 mm
- pituus 86,30 mm
- varren paksuus 8,5 mm
Näytetään tulokset 1617–1632 / 2295Sorted by popularity

Pakoventtiili, Citroën Visa 652cc moottoriin.

Öljypumpun tiiviste, Citroën 2CV4. Valmistettu laadukkaasta Aramidi paperista. Sopii sekä 425cc, että 435cc lohkoon.


Öljyputki Citroën Visa 652cc sylinterikansiin kupari/nikkeli. Sopii vain Visan 652cc moottoriin, EI 2CV:n lohkoon rakennettuun Big Bore moottoriin.

Moottori 2CV6 652cc Big Bore, kunnostettu. Tähän kunnostettuun moottoriin on asennettu 652cc Big Bore sylinterit ja männät, mikä lisää moottrin vääntöä. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Kahden vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.

Moottori 2CV4 435cc, kunnostettu. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.

Öljypumpun roottori, Citroen 2CV, Dyane, Mehari, Acadiane, AK ja Ami malleihin. Öljypumpun rattaat, kaikille 602ccm moottoreille, joissa on ulkoisesti vaihdettava öljynsuodatin.

Adapteri 123 Ignitonin asennukseen Visan 652cc moottoriin. Tämän adapterin avulla saadaan 123 Ignitionin magneetit asennettua Visan 652 cm moottoriin. Katso tästä asennusohje englanniksi.

Halogeeni parkkipolttimo 12V / 5W, BA9s kanta. Satkalainen.fin käyttämä kirkas parkkipolttimo. Hertta Rouva niminen kuljin käyttää näillä polttimoilla varustettuja parkkeja epävirallisina ”päivävaloina”, jolloin sätkän pienitehoisesta laturista jää tehoa muille nykyvehkeille, kuten autojääkaapille.


Takanavan mutterin lukitus ->1959, Citroën 2CV

Pyöränlaakeri NSK, Citroën 2CV. Tehtaalla valmiiksi voideltu suojattu laakeri.
Katso myös eniten myydyt SNR laakerisarjat A1.3900 ja A1.3901 sekä alkuperäislaatuinen IRB sarja 12401.

Kytkinpaketti keskipakokytkimeen, Citroën 2CV6 malliin.
Huom! Tämä kytkin sopii ainostaan keskipakokytkimella varustettuun 2CV6 malliin, ei wanhukseen, eikä normaali 2CV6 moottoriin.
Katso normaalikytkimet alla olevista linkeistä.

Kytkimen painelaakeri 2CV 1983->, Valeo. Sopii viimeiseen kytkinmalliin, eli ns. tähtimallin asetelman kanssa.

Käsijarruvivut ja epäkeskot, Citroën 2CV levyjarru malleihin. Yksi pari, eli yhteen jarrusatulaan.

Kampiakselin takastefa Citroën Visan 652cc moottoriin. Koko 57,5x70x10mm.