Ensimmäinen vaimennin, Citroën Ami 6
101,20 €Ensimmäinen äänenvaimennin, Citroën Ami 6 malliin.
Näytetään tulokset 1969–1984 / 2296Sorted by popularity


Hieno yksityiskohtainen metallinen avaimenperä Citroën Ami omistajalle.

Polttimo 12V 21/5W, Bay15D, AK400 parkki/jarruvalo.

Kuuden voltin 18 wattinen polttimo bajonetti kannalla BA15s.

Takavalo 2CV vasen. Ei polttimoita. Hyvälaatuinen uusiotuotanto osa. Mukana ei ole erillistä muovista pohjaa, joka pitää tilata erikseen.

Takavalo 2CV oikea. Ei polttimoita. Hyvälaatuinen uusiotuotanto osa. Mukana ei ole erillistä muovista pohjaa, joka pitää tilata erikseen.

Polttimo 6V 2W BA9S kannalla. Sopii mm Citroën Traction Avantin lämpömittarin taustavaloon.

Käsijarruvaijerin kiinnike jarrukilpeen, vasen

Käsijarruvaijerin kiinnike jarrukilpeen, oikea.


Epäkesko mutteri käsijarruun, Citroën 2CV ja Acadiane. Levyjarrullisen laatikon käsijarrun säätömutteri.

Penkin kumit 2CV Wanhus, 1949-1954. Sarjassa kumit yhteen istuimeen.


Lisäilmasuutin 175 Solex 34, Citroën 2CV, Dyane, Mehari ja Ami. Sopii Solexin yksikurkkuiseen kaasuttimeen.

185HR15 Michelin XVS-P on epäsymmetrisellä kulutuspinnalla oleva retrorengas klassikkoautoihin. Täydellinen rengas Saloon luokan-autoihin, kuten Jaguar MK1, Jaguar MK2, BMW 2600, BMW 3200 ja Mercedes 220D. Suurin käyttäjäkunta on kuitenkin Citroën DS:n omistajat. 70-luvun alkupuolella Citroen DS alkoi siirtyä 185HR15-renkaan asentamiseen 180HR15-renkaan sijasta.

Michelin 180HR15 XAS on jota käytettiin Citroën DS-malleissa 1965 jälkeen edessä ja takana.