Ensimmäinen äänenvaimennin, Citroën 2CV 425cc 1963-1970
69,80 €Ensimmäinen äänenvaimennin vanhempaan Citroën 2CV malliin, jossa 425cc 18-heppainen moottori. Valmistettu vuosina 1963-1970.
Näytetään tulokset 2001–2016 / 2296Sorted by popularity

Ensimmäinen äänenvaimennin vanhempaan Citroën 2CV malliin, jossa 425cc 18-heppainen moottori. Valmistettu vuosina 1963-1970.

Imu- ja pakosarjan tiiviste, Citroën 2CV wanhus. Sopii malleihin, jossa imupakosarja on kiinni 3 ruuvilla per puoli.

Etujarrujen asennussarja isoille Ø220mm rummuille, Citroën AK, Acadiane, Mehari ja Ami 6. Huom! Sarjan naulat ovat liian lyhyet, naulat on käytettävä vanhat.

Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin, keskipakokytkin hidastimella. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.

Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.

Kaasuttimen korjaussarja Solex 40 PICS kaasuttimeen. Käytetty mm. Citroën Ami 6 mallissa. Sisältää kaasuttimen kannen tiivisteen, kiihdytyspumpun kalvon sekä neulaventtiilin ja sen tiivisteen.

Kaasuttimen kannen tiiviste Solex 40 PICS, yksikurkkuiseen Citroën Ami 6 kaasuttimeen.
![Kampiakseli 2CV6, 602cc, [KUNNOSTETTU]](https://www.automeca.fi/wp-content/uploads/2022/10/image-8-3-300x300.png)
Citroën 2CV kunnostettu kampiakseli. Runkolaakerit koneistettu ylikokoon ja ylikoko laakerit asennettu. Kietokangen laakerit vaihdettu molempiin päihin. Kiertokanget tasapainoitettu samanpainoisiksi. Kaikki mitat Citroën tehtaan toleranseissa. Takuu ei korvaa virheellisesti asennetusta osasta tulleita vaurioita. Takuu käsittelyn edellytyksenä on että koko moottori toimitetaan Burtonille avaamattomana asiakkaan kustannuksella.
Tuote toimitettavissa vain, kun toimittajan varastosaldo on vihreällä.

Moottori 2CV6 602cc, kunnostettu. Moottorissa on seuraavat uudet osat: venttiilit, männät, sylinterit, tiivisteet, öljynjäähdytin, öljyputki sekä paljon pikkuosia. Sylinterikannet on kunnostettu, kampi- ja nokka-askseli on kunnostettu. Kahden vuoden takuu. Moottorin asennuksen jälkeen tulee suorittaa sisäänajoa ainakin 2000 km. Tuhannen kilometrin jälkeen tulee vaihtaa öljyt ja säästää venttiilit.

Citroën 2CV pinionakselin laakeri, takimmainen. Mitat Ø20xØ52x22mm.

Pinionakselin neulalaakeri syncroon Ø19XØ23X17mm.


Citroën 2CV pinionakselin neulalaakeri. Mitat Ø29,5×33,5Øx18,2mm

Citroën 2CV pinionakselin laakeri, etummainen. Uudenmalliseen vaihdelaatikkoon (435 ja 602cc) moottorit.

Täysin uusi Citroën 2CV pääakselin takimmainen osa. Sopii 2CV6 vaihdelaatikkoon rumpu- ja levyjarruilla, myös keskipakokytkimellä varustettuun laatikkoon.

Täysin uusi Citroën 2CV kytkinakseli. Sopii 2CV6 vaihdelaatikkoon rumpu- ja levyjarruilla. EI käy Dyane/Mehari vaihdelaatikkoon keskipakokytkimellä.