Johtosarjan läpivientikumi
3,30 €Citroën 2CV alkuperäisen kaltainen johtosarjan läpivientikumi rintapeltiin.
Näytetään tulokset 657–672 / 2297Suosituimmat ensin

Citroën 2CV alkuperäisen kaltainen johtosarjan läpivientikumi rintapeltiin.

Citroen 2CV ilmansuodatin elementti peltiseen koteloon. Ilmansuodatin metalliseen suodatinkoteloon 2CV6/4, AMI6, AZU/AK, Dyane 4/6 alkaen 1968 päättyen 1974. Mitat 115x90x66mm.

Korjauspala Citroën 2CV:n A- ja C- pilariin korjaukseen, pituus 50cm.

Lattiapelti Citroën 2CV ja Dyane malleihin vuodesta 1963 eteenpäin. Penkkien kiinnitys kiskoilla.

Vasen etulokasuoja. Suosittelemme sovittamaan osan paikalleen, ennen maalausta, istuvuuden varmistamiseksi.
Hintaan sisältää Burtonin erikoissuuren tuotteen pakkaus- ja lähetyskulun 48,90 EUR.

Citroën 2CV / Dyane vaihteenvalitsin vipu ruostumatontonta terästä. Täydellinen paketti, helppo vaihtaa. Muista samalla tilata nivel konehuoneen puolelle, jos kumi on hapertunut (tuote A1.5930). Mehariin parempi lyhyempi versio (A1.8738)

Pyyhkijät ja pyyhkijänvarret 2CV setti, ruostumatonta terästä.
A1.6329 varsi 1kpl,A1.6306 sulka 1kpl.

Pyyhkijän akselin täydellinen korjauspaketti. Pyyhkimen akseli Citroen 2CV4 + 2CV6: lle. Uusi osa. Täydellinen korjaussarja, mukana liitinmutteri, kumitiiviste jne., 1 akselille! Parannettu versio! Tehty Euroopan unionissa. Liitinmutteri + levy ei ole kromattu, ne ovat ruostomatonta terästä!

Suutinlajitelma kaksikurkkuiselle Solex kaasuttimelle. Solex-kaasuttimen suutinsarja 2CV pohjaisiin ajoneuvoihin. Sisältää ykköskurkkuun suuttimet 110, 115, 120, 125, sekä kakkoskurkkuun 95,100, 105, 110, 115, 120, 125, 2kpl joka kokoa, yhteensä 22kpl . Sarja on erittäin hyödyllinen, jos asennat Big-Bore-sylinterit, Power-putken tai virität moottoria muutoin.

Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.

Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kahdeksalla ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 75mm.

Päätymutteri Citroën 2CV:n raidetangon päähän. Varustettu rasvanipalla, helpottaa raidentangon pään voitelua.

Jarruputkisarja 2CV:n levyjarruilla. Vihreälle LHM jarrunestelle.

Vesikaukalon kumitiiviste konepeltiä vasten rintapellin yläosassa. Citroen Dyane

Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 vasen. Pelkkä uusi sisäputki lämmönvaihtimen korjaukseen.

Paloseinä Citroën Dyane / Acadiane. Galvanoitu. Ei sisällä vesikaukaloa.