Polttimo 6V 2W BA9S kannalla
2,10 €Polttimo 6V 2W BA9S kannalla. Sopii mm Citroën Traction Avantin lämpömittarin taustavaloon.
- kanta BA9S
- koko noin 7×20 mm
Näytetään tulokset 1873–1888 / 2127Sorted by popularity
Polttimo 6V 2W BA9S kannalla. Sopii mm Citroën Traction Avantin lämpömittarin taustavaloon.
Käsijarruvaijerin kiinnike jarrukilpeen, vasen
Käsijarruvaijerin kiinnike jarrukilpeen, oikea.
Epäkesko mutteri käsijarruun, Citroën 2CV ja Acadiane. Levyjarrullisen laatikon käsijarrun säätömutteri.
Penkin kumit 2CV Wanhus, 1949-1954. Sarjassa kumit yhteen istuimeen.
T-haara jarruputkeen M9 kierre, Citroën 2CV vuoteen 1970 saakka.
Lisäilmasuutin 175 Solex 34, Citroën 2CV, Dyane, Mehari ja Ami. Sopii Solexin yksikurkkuiseen kaasuttimeen.
185HR15 Michelin XVS-P on epäsymmetrisellä kulutuspinnalla oleva retrorengas klassikkoautoihin. Täydellinen rengas Saloon luokan-autoihin, kuten Jaguar MK1, Jaguar MK2, BMW 2600, BMW 3200 ja Mercedes 220D. Suurin käyttäjäkunta on kuitenkin Citroën DS:n omistajat. 70-luvun alkupuolella Citroen DS alkoi siirtyä 185HR15-renkaan asentamiseen 180HR15-renkaan sijasta.
Michelin 180HR15 XAS on jota käytettiin Citroën DS-malleissa 1965 jälkeen edessä ja takana.
Michelin 165R400 X retrorengas. Rengaskoko on käytössä mm. Citroën Traction, Citroën DS, Lancia Aurelia, Lancia Flaminia, Alfa Romeo 1900 ja Alf Romeo 2600 malleissa.
Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen ykköskurkkuun. Koko 105.
Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen kakkoskurkkuun. Koko 90.
Kunnostettu ohjauspaketti Citroën 2CV6 tai Dyane 6 kulkimeen. Niin sanottu kutosen etuakseli, jossa 8-hampainen matopyörä. Sisältää akseliputken ja hammastankopaketin valmiiksi koottuna, ilman tukivarsia. Lisätty rasvanipat matopyörälle ja hammastangolle. Vuoden takuu.
Hammastanko 2CV wanhukseen, 7-hampaiselle ykköstyypin matopyörälle. Käytetty 2CV malleissa alkaen vuodesta 1955. Tämä hammastanko 19-hampainen, tarkista sopivuus ennen tilaamista.