Kytkinhaarukka 2CV 1970->
45,00 €Kytkinhaarukka rättäriin. Helposti vioittuva osa alkupään 2CV6 malleissa. Vaihto onnistuu myös rumpujarruja purkamatta, poraamalla akselitappia varten 10mm reiän jarrukilpeen.
Näytetään tulokset 705–720 / 2126Sorted by popularity
Kytkinhaarukka rättäriin. Helposti vioittuva osa alkupään 2CV6 malleissa. Vaihto onnistuu myös rumpujarruja purkamatta, poraamalla akselitappia varten 10mm reiän jarrukilpeen.
Pyyhkijän akselin täydellinen korjauspaketti. Pyyhkimen akseli Citroen 2CV4 + 2CV6: lle. Uusi osa. Täydellinen korjaussarja, mukana liitinmutteri, kumitiiviste jne., 1 akselille! Parannettu versio! Tehty Euroopan unionissa. Liitinmutteri + levy ei ole kromattu, ne ovat ruostomatonta terästä!
Musta katto Citroën 2CV -malleihin. Avataan ja suljetaan ulkopuolelta. Sisältää takalasin, ilman lämmitystä. Sopivuus 2CV4.
Suutinsetti Citroën 2CV:n Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, sopivat suuttimet jos käytössä Solex 26/18 kaasutin. Pääsuutin 110 ja kakkoskurkun suutin 115.
Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.
Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kuudella ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 73mm.
Läpivientikumi Citroën 2CV hukkalämpöputkelle. Ranskalaiset.fi kuitenkin suosittelee Burtonin kumisia hukkalämpöputkia 2CV:hen ja Dyane/Amiin.
ATE jarrusylinterirasva. Käytetään asennusrasvana, sylinterien, mäntien, tiivisteiden asennuksessa ja huollossa ja korjauksessa. Takaa erinomaisen voitelun ja vähentää kitkaa osien välillä. Vähentää jarrujen ryytymistä talviseisonnan aikana. Liukenee jarrunesteesen, aiheuttamatta mitään ongelmia. Sopii DOT3, DOT4 ja DOT5.1 nesteille.
Kangasteippi Citroën 2CV johtosarjan eristämiseen. 19mmx25m Tuote voi erota kuvanmukaisesta toimittajan mukaan.
Startin hiilet Iskra-merkkiseen Citroën 2CV:n starttimoottoriin.
Korjaussarja Citroën Visa/LNA DOT4 levyjarrusatulaan. Sisältää kaikki tiivisteet yhteen levyjarrusatulaan. Tuotteen ulkonäkö saattaa poiketa kuvasta. Männän tiivisteet voi sopia myös 2CV levyjarruihin jos käytetään DOT4 jarrunestettä (tarve 2 sarjaa per auto)
Ajovalopukin alaosan korjauskappale, valmistettu käsittelemättömästä teräksestä. Ajovalopukin alaosa on alttiina ruosteelle. Tällä korjauskappaleella voit leikata ruosteisen osan irti ja hitsata tämän uuden osan. Korjausosat toimitetaan 2 kappaleen sarjana.
Jarrunestesäiliön ja pääsylinterin säiliön tiivistämiseen. Tämä kumi soveltuu asennettavaksi 2-piiriseen DOT-4 nesteelle. Sopii seuraaviin tyyppeihin 2CV4/6, Dyane4/6, Mehari, AK400, AZU 250, 7/1975-1983 . Huomio! Sopii vain, kun nämä mallit on varustettu etujarrurummuilla.
Citroen Dyane etuoven liukuikkunan tiiviste. Pituus 330cm josta tarvitaan Dyaneen 200cm, koska tiiviste on alunperin Renault Camionette autoon tarkoitettu.