Kytkimen painelaakeri, kolmikäpäläiseen 2cv kytkimeen
30,20 €Kytkimen painelaakeri, joka sopii kulkimiin vuosimallit 1970-1982. Kytkin pitää siis olla kolmikapäläinen tai sen korvaava uusi tähtimalli. Sopii 2CV4, 2CV6 ja LN-Visa.
Näytetään tulokset 545–560 / 2297Suosituimmat ensin

Kytkimen painelaakeri, joka sopii kulkimiin vuosimallit 1970-1982. Kytkin pitää siis olla kolmikapäläinen tai sen korvaava uusi tähtimalli. Sopii 2CV4, 2CV6 ja LN-Visa.

Citroën 2CV takaluukun saranan alumiininen kulmapala, oikea puoli. Tunnetaan myös nimellä takaluukun saranan päätykikkare.

Citroën 2CV takaluukun saranan alumiininen kulmapala, vasen puoli. Tunnetaan myös nimellä takaluukun saranan päätykikkare.

Pohjaanlyöntikumi etuakseliin, kiinnitys rungon kylkeen. Räjäytyskuvan positio 13.

Kaasuvaijerin kiinnitystappi kaasuttimeen, Citroën 2CV, Dyane, Acadiane ja Mehari.

Jarrupääsylinteri DOT4, 2-piirinen 20,6mm. Käytetty rumpujarrullisissa 2CV4/6, Dyane4/6, Mehari, AK400, AZU 250 alkaen 7/1975 -> 1983 saakka. 20,6mm mäntä, 3,5mm putkelle ja M8 x 1,25 putken nipalle.




Asennussarja Citroën 2CV:n leveän (11cm) takapuskurin asennukseen. Sisältää mustan teipin 50 x 1300mm ja kiinnityspultit, prikat ja mutterit.

Käsijarruvaijerin kiristysmutteri rumpujarrulliselle 2cv:lle. Siipimutteri.

Polttimosarja Citroën 2CV 12V, keltaisella ajovalopolttimolla. Kätevä varapolttimosarja sisältää 1x ajovalopoltin 40/45w keltainen, 1x vilkkupoltin 21w, 1x jarru-/takavalopoltin 21/5w, 1x etuparkkipoltin 5w, 1x rekisterikilvenvalopoltin 5w, 4x sulake: 1×7.5A, 1x 10A, 1x15A ja 1x20A.

Kynnykotelo Citroën 2CV koriin, täydellinen osa sisältäen turvavyön ja etulokasuojan kiinnityspisteet.

Lattiapelti 2Cv ja Dyane vuodesta 1963 eteenpäin. Penkkien kiinnitys kiskoilla.

Etuvilkku oikealle eteen (kartturin puoli), mustalla pohjalla. Ei sisällä polttimoa.

Tämä uusi sytytyspuola on erityisesti suunniteltu toimimaan optimaalisesti elektronisen sytytyksen kanssa. Usein Citroën 2CV starttaa huonosti kostealla ilmalla, kylmäkäynnistyksessä ja jopa lämpimällä moottorila. Moni on parantanut käynnistyvyyttä Harley Davidsonin sytytyspuolalla. Harrikan puola ei näytä alkuperäiselta, mutta toimii hyvin. Tämä uusi ”High-Performance” sytytyspuolassa on ”harrikan” puolan sisuskalut, mutta sillä on myös alkuperäinen ulkoasu. Lyhyesti, paras ratkaisu startti ongelmiin on tämä Burtonin uusi High-Performance sytytyspuola.
Tämä High Performance puola on tarkoitettu käytettäväksi kärjettömän sytytyksen kuten 123ignition kanssa. Normaalien kärkien kanssa suosittelemme tuotteita A1.2320 ja A1.2321.