Vaihdenivelen sokkatappi 2CV, 6x20mm
3,00 €Citroën 2CV vaihdenivelen sokkatappi, 6x20mm.
Näytetään tulokset 753–768 / 2295Sorted by popularity


Musta katto Citroën 2CV -malleihin. Avataan ja suljetaan ulkopuolelta. Sisältää takalasin, ilman lämmitystä. Sopivuus 2CV4.

Suutinsetti Citroën 2CV:n Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, sopivat suuttimet jos käytössä Solex 26/18 kaasutin. Pääsuutin 110 ja kakkoskurkun suutin 115.

Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.

Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kuudella ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 73mm.

ATE jarrusylinterirasva. Käytetään asennusrasvana, sylinterien, mäntien, tiivisteiden asennuksessa ja huollossa ja korjauksessa. Takaa erinomaisen voitelun ja vähentää kitkaa osien välillä. Vähentää jarrujen ryytymistä talviseisonnan aikana. Liukenee jarrunesteesen, aiheuttamatta mitään ongelmia. Sopii DOT3, DOT4 ja DOT5.1 nesteille.

Jarruputkisarja rumpujarrulliseen rättäriin. Tavalliselle DOT4 jarrunestelle. Sopii Citroën 2CV.

Citroën 2CV jarrurumpu taakse, halkaisija 180mm. Laakkerin halkaisija 72mm. Valmistettu kuten alkuperäiset takajarrurummut, taottu napa ja valettu rumpuosa. Taotut pyöränpultit kuten alkuperäisessä. Jarrupinta sorvattu kasauksen jälkeen. Kun asennat tämän tuotteen suosittelemme uuden pyöränlaakeri mutterin käyttämista numero A1.3911.

Läpivientikumi sytytysjohdon kannattimeen, Citroën 2CV/Dyane/Acadiane kulkimiin.


Kytkinpaketti 2CV6. Sopii 2CV6 mallivuodesta 1982 eteenpäin. Paketissa asetelma, kytkinlevy ja painelaakeri. Eroaa vanhemmasta kolmikäpäläisestä sillä, että asetelman kiinnitysreiät kahden sarjoissa. Jos asetelman ruuvit on tasaisin välein, valitse tuote A1.3703
HUOM! Jos et ole varma onko kulkimesi kytkin käpälä- vai tähtimallinen, niin suosittelemme irroittamaan vanhan ennen uuden tilausta! Pelkkä tähtimallisuus ei ratkaise asiaa, sillä uusissa käpälämallisissa kytkimissä on tähtimallinen asetelma. Kiinnnityspulttien sijoittelu on ratkaiseva.

Kangasteippi Citroën 2CV johtosarjan eristämiseen. 19mmx25m Tuote voi erota kuvanmukaisesta toimittajan mukaan.

Startin hiilet Iskra-merkkiseen Citroën 2CV:n starttimoottoriin.

Kärjetön sytytys 123MERCEDES-6-R-V on suunniteltu malleille W108, W109, W110, W111, W112, W113, W114, W123 ja W130 joissa 6-sylinterinen moottori, käytetty mm. seuraavissa malleissa:
– 220
– 230, 230S, 230SL
– 250, 250SL, 250SE, 250CE,
– 280, 280S, 280SE, 280SL
– 300SE, 300SEL, 300SEb

Kärjetön sytytys 123FIAT-2-R on suunniteltu erityisesti Fiat500- ja Fiat126-moottoreille. Virranjakajan ulkonäkö kuten alkuperäisessä. Ei enää koskaan kärkien tai kondensaattorin vaihtoa!

Kärjetön sytytys 123CITROEN-4-R-IE (aiemmin 123DS-IE-R) on suunniteltu korvaamaan Bosch ZV11/7 A 3 A virranjakaja, jota on käytetty Citroênissä yhdessä Bosch D-Jetronic ruiskun kanssa.