Pitkittäisvaimennin, Citroën Ami 6
70,30 €Pitkittäisvaimennin, Citroën Ami 6 malliin.
Näytetään tulokset 1361–1376 / 2294Sorted by popularity
Etuputki ulostulo oikealla, sopii Citroën 2CV wanhukseen vuodesta 1963. Malleihin joissa pakoputken ulostulo oikealla puolella.
Poikittaisvaimennin Citroën 2CV wanhukseen, jossa pakoputken ulostulo oikealla puolella. Vuosimallista 1963 alkaen. Sopii malleihin AK350, AZAM 6 ja Dyane 425/D6.
Ensimmäinen vaimennin 12hp 425cc, Citroën 2CV AZ vuosimalleihin 1950-1963.
Säädettävä iskunvaimennin eteen, Citroën 2CV. Iskunvaimennin säädettävällä jäykkyydellä. Ehdoton yhdistelmä jäykempien jousien kanssa. Jäykkyyttä voidaan säätää kiertonupin avulla. Jäykkyyttä voidaan muuttaa milloin tahansa. Jäykempien jousien lisäksi käyttöä suositellaan myös silloin, kun auto on madallettu.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu Citroën AK400 ja Mehariin sopiva takaputki. Ulostulo sivusta. Burtonin omaa tuotantoa.
Lyhyt takaputki, Citroën 2CV malleihin. valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Asennetaan suoraan pitkittäisvaimentimen päähän.
Takajousi, 80% jäykempi kuin alkuperäinen, pituus 170mm, kuten alkuperäinen. Sopii sätkään, jolla ajetaan kovilla kuormilla tai halutaan madaltaa. Näillä jousilla kuljin kallistelee vähemmän mutkissa ja kestää kovempia kuormia. Yhteen jousipönttöön menee yksi pitkä (A1.8358) ja yksi lyhyt jousi (A1.8539). Madallettaessa tarvitaan lisäksi pitkät varvan silmukat, tuote A1.8365.
Säädettävä iskunvaimennin taakse, Citroën 2CV. Iskunvaimennin säädettävällä jäykkyydellä. Ehdoton yhdistelmä jäykempien jousien kanssa. Jäykkyyttä voidaan säätää kiertonupin avulla. Jäykkyyttä voidaan muuttaa milloin tahansa. Jäykempien jousien lisäksi käyttöä suositellaan myös silloin, kun auto on madallettu.
Kaksi kappaletta ruostumattomilla kuorilla olevia jousipönttöjä, jotka koottu kokonaan uusista osista. Tässä versiossa jouset ovat 80% alkuperäisiä jäykemmät. Pönttöihin on asennettu jouset A1.8359 ja A1.8358. Nämä jousipöntöt on suunniteltu niille, jotka haluavat rättäristään sporttisemman tai haluavat sen kestävän paremmin kuormaa. Näillä 80% jäykemmillä jousilla varustettu rättäri ei myöskään kallistele niin paljon kuin alkuperäisjousilla.
Etujousi, 80% jäykempi kuin alkuperäinen. Sopii sätkään, jolla ajetaan kovilla kuormilla tai halutaan madaltaa. Näillä jousilla kuljin kallistelee vähemmän mutkissa ja kestää kovempia kuormia. Yhteen jousipönttöön menee yksi pitkä ja yksi lyhyt jousi (A1.8539). Madallettaessa tarvitaan lisäksi pitkät varvan silmukat, tuote A1.8365.
Perinteinen peltinen pakoputkiklemmari 53mm, sopii Citroën HY.
Etupakoputki Sport Y-malli 2-yhteen, Citroën 2CV. Tämä kaksi-yhteen pakoputki asennetaan alkuperäisen poikittaisvaimentimen tilalle. Se yhdistetään alkuperäisiin lämmönvaihtimiin 49 mm liittimillä. Väliputkeen tarvitaan 53 mm liittimet, katso tuotenro. A1.8255. Huomaa, että et voi käyttää vakio väliputkea. Käytä tätä varten A1.8275 väliputkea, asentaaksesi 2CV:hen.
Ruostumattomasta teräksestä valmistettu takaputki. Sopii Citroën Acadiane malleihin.
Citroën 2CV pakoputken kannatinkumi, viimeinen kannatin lähellä takapuskuri. Reikäväli noin 60mm. Kuitu vahvistettu. Katso myös säädettävä malli A1. 8144.
Citroën 2CV pitkittäisvaimentimen päihin sopiva pakoputki klemmari, joka on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Normaali malli on tuote A1.8142.