Kytkimen painelaakeri, kolmikäpäläiseen 2cv kytkimeen
30,20 €Kytkimen painelaakeri, joka sopii kulkimiin vuosimallit 1970-1982. Kytkin pitää siis olla kolmikapäläinen tai sen korvaava uusi tähtimalli. Sopii 2CV4, 2CV6 ja LN-Visa.
Näytetään tulokset 481–496 / 1514Sorted by popularity
Kytkimen painelaakeri, joka sopii kulkimiin vuosimallit 1970-1982. Kytkin pitää siis olla kolmikapäläinen tai sen korvaava uusi tähtimalli. Sopii 2CV4, 2CV6 ja LN-Visa.
Citroën 2CV takaluukun saranan alumiininen kulmapala, oikea puoli. Tunnetaan myös nimellä takaluukun saranan päätykikkare.
Citroën 2CV takaluukun saranan alumiininen kulmapala, vasen puoli. Tunnetaan myös nimellä takaluukun saranan päätykikkare.
Pohjaanlyöntikumi etuakseliin, kiinnitys rungon kylkeen. Räjäytyskuvan positio 13.
Jarrupääsylinteri DOT4, 2-piirinen 20,6mm. Käytetty rumpujarrullisissa 2CV4/6, Dyane4/6, Mehari, AK400, AZU 250 alkaen 7/1975 -> 1983 saakka. 20,6mm mäntä, 3,5mm putkelle ja M8 x 1,25 putken nipalle.
Öljyputki sylinterikansiin, materiaali kupari/nikkeli. Sopii Citroën 2CV4 2CV6, Ami6, Ami8, Dyane, Mehari, Acadiane, Burton.
Banjopulttien kiristysmomentti 11 Nm.
Asennussarja Citroën 2CV:n leveän (11cm) takapuskurin asennukseen. Sisältää mustan teipin 50 x 1300mm ja kiinnityspultit, prikat ja mutterit.
Citroën 2CV, Dyane, Mehari vasemman takajarrun putki, ruostumaton teräs. Katso myös täydelliset jaruputkisarjat A1.5743 (DOT) ja A1.5734 (LHM).
Käsijarruvaijerin kiristysmutteri rumpujarrulliselle 2cv:lle. Siipimutteri.
Kynnykotelo Citroën 2CV koriin, täydellinen osa sisältäen turvavyön ja etulokasuojan kiinnityspisteet.
Tiiviste 2CV kärkikoteloon, alkuperäinen Citroën tuote.
Lattiapelti 2Cv ja Dyane vuodesta 1963 eteenpäin. Penkkien kiinnitys kiskoilla.
Etuvilkku oikealle eteen (kartturin puoli), mustalla pohjalla. Ei sisällä polttimoa.
Tämä uusi sytytyspuola on erityisesti suunniteltu toimimaan optimaalisesti elektronisen sytytyksen kanssa. Usein Citroën 2CV starttaa huonosti kostealla ilmalla, kylmäkäynnistyksessä ja jopa lämpimällä moottorila. Moni on parantanut käynnistyvyyttä Harley Davidsonin sytytyspuolalla. Harrikan puola ei näytä alkuperäiselta, mutta toimii hyvin. Tämä uusi ”High-Performance” sytytyspuolassa on ”harrikan” puolan sisuskalut, mutta sillä on myös alkuperäinen ulkoasu. Lyhyesti, paras ratkaisu startti ongelmiin on tämä Burtonin uusi High-Performance sytytyspuola.
Tämä High Performance puola on tarkoitettu käytettäväksi kärjettömän sytytyksen kuten 123ignition kanssa. Normaalien kärkien kanssa suosittelemme tuotteita A1.2320 ja A1.2321.