Kaasuttimen korjaussarja Solex PBICA, Citroën HY/DS/11CV (1. malli)
22,40 €Kaasuttimen korjaussarja Solex PBICA, Citroën HY/11CV ja ensimmäiset DS mallit. Käytetty myös Peugeot 203, 403 ja 404.
Näytetään tulokset 97–112 / 131Sorted by popularity
Kaasuttimen korjaussarja Solex PBICA, Citroën HY/11CV ja ensimmäiset DS mallit. Käytetty myös Peugeot 203, 403 ja 404.
Kunnostettu Solex 32-22 / 26-30R-22, Citroën HY. Kaasuttimia ei ole Burtonilla varastossa, vaan aihio pitää toimittaa heille. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kaasuttimen tiiviste, Citroën HY, kaasuttimiin Solex 32-22 ja Solex 26-30R-22.
Kaasuttimen laipan tiiviste, Citroën HY. Sopii kaasutin malleihin Solex 32-22 ja Solex 26-30R-22.
Kaasuttimen kannen tiiviste, Citroën HY pyöreisiin kaasutin malleihin Solex 32-22 ja Solex 26-30R-22.
Kaasuttimen laipan tiiviste, Citroën GS (1000 – 1200 cc) ja Ami8 Premium malleihin.
Hidastimen tiiviste Zenith kaasuttimeen, Citroën HY kulkimeen.
Lisäilmasuutin 175 Solex 34, Citroën 2CV, Dyane, Mehari ja Ami. Sopii Solexin yksikurkkuiseen kaasuttimeen.
Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen ykköskurkkuun. Koko 105.
Suutin kaksikurkkuiseen Solex- kaasuttimen kakkoskurkkuun. Koko 90.
Palloventtiili Solex 30/32/34 PICS kaasuttimeen. Sopii Citroën 2CV4 ja 2CV6 mallien 1-kurkkuiseen kaasuttimeen. Sijaitsee uimurikammion pohjalla pääsuuttimen vieressä. Sopii myös Peugeot 203-403, Peugeot 504 ja 604, Citroën 11CV ja 15CV sekä muutamiin Renault malleihin.
Tyhjäkäyntisuutin koko 41, kaksikurkkuiseen Solex 26/35 CSIC ja 26/35 SCIC kaasuttimiin. Sopii mm. Citroën 2CV6, Dyane ja Ami 8.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp, keskipakokytkin hidastimella. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 28 IBC kaasutin, 2CV 18hp. Käytetty 02/1963 -> 02/1970. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.
Kunnostettu Solex 40 PICS kaasutin, keskipakokytkin hidastimella. Kaasutintyyppiä käytetty mm: Ami 6, Solex 40 PICS Ami6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM 9/1963 -> 4/1964, Solex 40 PICS 2 Ami 6, 602 cm„ moottorityyppi M4, AM4/1964 -> 4/1967, Solex 40 PICS 3 Ami 6, 602 cm, moottorityyppi M4, AM 4/1967 -> 5/1968. Kunnostettu ja läppäakselin puslat vaihdettu metallisiin. Ultraäänipesty ja tarvittavat osat vaihdettu uusiin. Kaasutin testattu kunnostuksen jälkeen.