Filters

 

merkki/malli
ryhmä
Haku
  • 2CV6 katon lukitussalpa, ruostumaton teräs

    2CV6 katon lukitussalpa, ruostumaton teräs

    36,40 

    Citroën 2CV6 katon lukitussalvat. Valmistettu ruotumattomasta teräksestä. Pakkauksessa molemmat puolet.

  • 2CV vilkkukytkimen vipu, musta

    2CV vilkkukytkimen vipu, musta

    8,90 

    Citroën 2CV:n vilkkukytkimen vipu, siis pelkkä vipu, ei koko kytkin. Väri musta. Huomio! Vanhaa avattaessa varren sisäpäässä oleva jousi ja metallikuula hukkuu helposti.

  • Pesurin letku 4x7mm, 180 cm

    Pesurin letku 4x7mm, 180 cm

    3,20 

    Pesurin letku 4x7mm, 180 cm. Riittää yhteen kulkimeen.

  • Pesurin käsipumppu 2CV

    Pesurin käsipumppu 2CV

    31,50 

    Pissapojan pumppu, käsikäyttöinen, sisältää myös letkun. Vaihtoehtoinen tuote 18156

  • Takavalon musta muovi vasen, Citroën 2CV

    Takavalon musta muovi vasen, Citroën 2CV

    8,30 

    Takavalon musta muovi 2CV, vasen puoli.

  • Takavalon musta muovi oikea, Citroën 2CV

    Takavalon musta muovi oikea, Citroën 2CV

    8,30 

    Takavalon musta muovi 2CV, oikea puoli.

  • Virtalukko 2CV, sis. avaimet 1974-

    Virtalukko 2CV, sis. avaimet 1974-

    167,00 

    Citroën 2CV virtalukko hyvälaatuisella lukkosylinterillä. Hyvä yhtäläisyys alkuperäiseen; avaimilla on oikea muoto ja kotelo on jauhemaalattu. Ohjausputken, turvalevyn, U-kiinnikkeen, kosketusrummun ja irrotusmutterien kiinnittämiseen käytettävä kumi on mukana. Johtojen järjestys; ylempi liitin on vaaleanpunainen johto, vasen liitin musta tai sininen johto, oikea liitin punainen johto.

  • Kytkinhaarukan akseli 2CV6

    Kytkinhaarukan akseli 2CV6

    8,00 

    Citroën 2CV6 kytkimen haarukan akseli, pituus 125mm.

  • Puskurin teippi 2CV, musta korkea 50x1300

    Puskurin teippi 2CV, musta korkea 50×1300

    6,60 

    Musta teippi leveään Citroen 2CV6 (11cm) takapuskuriin. Teipin mitta 50 x 1300mm.

  • Jarruneste DOT4, 1 litra

    Jarruneste DOT4, 1 litra

    13,70 

    Jarruneste DOT4, 1 litra. Sopii mm. rumpujarrullisiin Citroën 2CV malleihin. Levyjarrullisissa käytetään pääsääntöisesti LHM hydrauliikka öljyä.

  • Kromattu polttoainekorkki

    Kromattu polttoainekorkki lukolla

    52,00 

    Citroën 2CV tankinkorkki lukolla.Voitele lukko ennen käyttöä.

  • Kytkinhaarukka 2CV 1970->

    Kytkinhaarukka 2CV 1970->

    45,00 

    Kytkinhaarukka rättäriin. Helposti vioittuva osa alkupään 2CV6 malleissa. Vaihto onnistuu myös rumpujarruja purkamatta, poraamalla akselitappia varten 10mm reiän jarrukilpeen.

  • Takavalopalkki 2CV, kokonainen

    Takavalopalkki 2CV, kokonainen

    196,30 

    Korjauspelti Citroën 2CV takavalopaneelin uusimiseen.

  • Vaihdenivelen sokkatappi 2CV, 6x20mm

    Vaihdenivelen sokkatappi 2CV, 6x20mm

    3,00 

    Citroën 2CV vaihdenivelen sokkatappi, 6x20mm.

  • Suutinsetti Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, 26/18

    Suutinsetti Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, 26/18

    12,30 

    Suutinsetti Citroën 2CV:n Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, sopivat suuttimet jos käytössä Solex 26/18 kaasutin. Pääsuutin 110 ja kakkoskurkun suutin 115.

  • Mäntä - sylinterisarja "Big Bore" 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM

    Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM

    399,80 

    Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM

    ”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.

    Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.

    Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.

    Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.