2CV6 katon lukitussalpa, ruostumaton teräs
36,40 €Citroën 2CV6 katon lukitussalvat. Valmistettu ruotumattomasta teräksestä. Pakkauksessa molemmat puolet.
Näytetään tulokset 641–656 / 1514Sorted by popularity
Citroën 2CV6 katon lukitussalvat. Valmistettu ruotumattomasta teräksestä. Pakkauksessa molemmat puolet.
Citroën 2CV:n vilkkukytkimen vipu, siis pelkkä vipu, ei koko kytkin. Väri musta. Huomio! Vanhaa avattaessa varren sisäpäässä oleva jousi ja metallikuula hukkuu helposti.
Pissapojan pumppu, käsikäyttöinen, sisältää myös letkun. Vaihtoehtoinen tuote 18156
Citroën 2CV virtalukko hyvälaatuisella lukkosylinterillä. Hyvä yhtäläisyys alkuperäiseen; avaimilla on oikea muoto ja kotelo on jauhemaalattu. Ohjausputken, turvalevyn, U-kiinnikkeen, kosketusrummun ja irrotusmutterien kiinnittämiseen käytettävä kumi on mukana. Johtojen järjestys; ylempi liitin on vaaleanpunainen johto, vasen liitin musta tai sininen johto, oikea liitin punainen johto.
Musta teippi leveään Citroen 2CV6 (11cm) takapuskuriin. Teipin mitta 50 x 1300mm.
Jarruneste DOT4, 1 litra. Sopii mm. rumpujarrullisiin Citroën 2CV malleihin. Levyjarrullisissa käytetään pääsääntöisesti LHM hydrauliikka öljyä.
Citroën 2CV tankinkorkki lukolla.Voitele lukko ennen käyttöä.
Kytkinhaarukka rättäriin. Helposti vioittuva osa alkupään 2CV6 malleissa. Vaihto onnistuu myös rumpujarruja purkamatta, poraamalla akselitappia varten 10mm reiän jarrukilpeen.
Suutinsetti Citroën 2CV:n Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, sopivat suuttimet jos käytössä Solex 26/18 kaasutin. Pääsuutin 110 ja kakkoskurkun suutin 115.
Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.