Filters

 

merkki/malli
ryhmä
Haku
  • Kytkinhaarukan akseli 2CV6

    8,00 

    Citroën 2CV6 kytkimen haarukan akseli, pituus 125mm.

  • 2CV hammastangon ohjainhela, 34,00mm originaali koko

    19,50 

    Hammastangon ohjainhela eli sormus, alkuperäiskoko 34,00mm. Sopii Citroën 2CV4, 2CV6, Acadiane, Dyane ja Mehari. Sisähalkaisija 27,6 mm.

  • Jarruputki eteen 2CV, LHM

    23,80 

    Citroën 2CV etujarruputki pääsylinteriltä jarrusatulalle, ruostumatonta terästä.

  • Johtosarjan läpivientikumi

    3,30 

    Citroën 2CV alkuperäisen kaltainen johtosarjan läpivientikumi rintapeltiin.

  • Kromattu polttoainekorkki

    Kromattu polttoainekorkki lukolla

    48,00 

    Citroën 2CV tankinkorkki lukolla.Voitele lukko ennen käyttöä.

  • Kytkinhaarukka 2CV 1970->

    45,00 

    Kytkinhaarukka rättäriin. Helposti vioittuva osa alkupään 2CV6 malleissa. Vaihto onnistuu myös rumpujarruja purkamatta, poraamalla akselitappia varten 10mm reiän jarrukilpeen.

  • Vaihdenivelen sokkatappi 2CV, 6x20mm

    3,00 

    Citroën 2CV vaihdenivelen sokkatappi, 6x20mm.

  • Suutinsetti Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, 26/18

    12,30 

    Suutinsetti Citroën 2CV:n Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, sopivat suuttimet jos käytössä Solex 26/18 kaasutin. Pääsuutin 110 ja kakkoskurkun suutin 115.

  • Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM

    399,80 

    Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM

    ”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.

    Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.

    Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.

    Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.

  • Bensapumpun kalvo, 6-reikäinen

    13,50 

    Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kuudella ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 73mm.

  • Ate jarrusylinterirasva 180g

    25,50 

    ATE jarrusylinterirasva. Käytetään asennusrasvana, sylinterien, mäntien, tiivisteiden asennuksessa ja huollossa ja korjauksessa. Takaa erinomaisen voitelun ja vähentää kitkaa osien välillä. Vähentää jarrujen ryytymistä talviseisonnan aikana. Liukenee jarrunesteesen, aiheuttamatta mitään ongelmia. Sopii DOT3, DOT4 ja DOT5.1 nesteille.

  • Johtosarjan kangasteippi

    7,30 

    Kangasteippi Citroën 2CV johtosarjan eristämiseen. 19mmx25m Tuote voi erota kuvanmukaisesta toimittajan mukaan.

  • Startin hiilet Iskra, Citroën 2CV

    8,30 

    Startin hiilet Iskra-merkkiseen Citroën 2CV:n starttimoottoriin.

    • pituus 17 mm
    • korkeus 19 mm
    • paksuus 8 mm
  • Jarrupääsylinterin tiiviste DOT4

    Tiiviste 2-piirijarrujen jarrupääsylinterin ja jarrunestesäiliön väliin DOT4 Citroën 2CV

    3,60 

    Jarrunestesäiliön ja pääsylinterin säiliön tiivistämiseen. Tämä kumi soveltuu asennettavaksi  2-piiriseen DOT-4 nesteelle. Sopii seuraaviin tyyppeihin 2CV4/6, Dyane4/6, Mehari, AK400, AZU 250, 7/1975-1983 . Huomio! Sopii vain, kun nämä mallit on varustettu etujarrurummuilla.

  • Lämmönvaihtimen korjausputki

    Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 oikea

    26,30 

    Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 oikea. Pelkkä uusi sisäputki lämmönvaihtimen korjaukseen.

  • Ruuvi M5x16

    Ruuvi M5x16mm, ruostumaton

    0,70 

    Ruuvi M5x16mm. Ruostumaton, esim. puhaltimeen.