Näytetään tulokset 417–432 / 876Sorted by popularity
-

84,00 €
Pyyhkijänmoottori Citroën 2CV 12 volttisiin järjestelmiin. Tämä pyöreä moottori asennettiin rättäreihin vuodesta 1981 eteenpäin. Tällä voidaan myös korvata neliskanttinen aikaisempi pyyhkijänmoottori. Vanhan mallin korvaamiseksi tarvitaan kolminapainen vaihtokytkin ja pieni muutos johdotukseen.
Korvattaessa vanhempaa neliskanttista moottoria tarvitaan lisäksi uuden mallisen moottorin kiinnityspelti ja pyyhkijän vivustot moottorilta akselille.
-

12,20 €
Laadukas Valeo pyyhkijänsulka Citroën Dyane tai Mehari malliin. Click On -kiinnitys. Sulan pituus 28 cm.
-

46,60 €
Ohjauksen matopyörä, 8-hampainen. Viimeinen malli 2CV:ssä. Rattiakseli kiinnittyy tähän osaan hammastangossa.
-

18,20 €
Kaasupolkimen akselipultti M9/M9, Citroën 2CV. Poraamalla pultille reiän 2CV4 poljin mysteeriin, saa lattiapolkimen muutettua roikkuvaksi. Tarvitset lisäksi kaasuvaijerin, vaijerin kiinnitysraudan kaasuttimeen ja polkimen.
-

3,20 €
Pesurin letku 4x7mm, 180 cm. Riittää yhteen kulkimeen.
-

8,00 €
Citroën 2CV6 kytkimen haarukan akseli, pituus 125mm.
-

13,70 €
Jarruneste DOT4, 1 litra. Sopii mm. rumpujarrullisiin Citroën 2CV malleihin. Levyjarrullisissa käytetään pääsääntöisesti LHM hydrauliikka öljyä.
-

52,00 €
Citroën 2CV tankinkorkki lukolla.Voitele lukko ennen käyttöä.
-

45,00 €
Kytkinhaarukka rättäriin. Helposti vioittuva osa alkupään 2CV6 malleissa. Vaihto onnistuu myös rumpujarruja purkamatta, poraamalla akselitappia varten 10mm reiän jarrukilpeen.
-

3,00 €
Citroën 2CV vaihdenivelen sokkatappi, 6x20mm.
-

12,30 €
Suutinsetti Citroën 2CV:n Big Bore sylinteri-mäntäsarjalle, sopivat suuttimet jos käytössä Solex 26/18 kaasutin. Pääsuutin 110 ja kakkoskurkun suutin 115.
-

399,80 €
Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.
-

13,50 €
Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kuudella ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 73mm.
-

25,50 €
ATE jarrusylinterirasva. Käytetään asennusrasvana, sylinterien, mäntien, tiivisteiden asennuksessa ja huollossa ja korjauksessa. Takaa erinomaisen voitelun ja vähentää kitkaa osien välillä. Vähentää jarrujen ryytymistä talviseisonnan aikana. Liukenee jarrunesteesen, aiheuttamatta mitään ongelmia. Sopii DOT3, DOT4 ja DOT5.1 nesteille.
-

132,25 €
Jarruputkisarja rumpujarrulliseen rättäriin. Tavalliselle DOT4 jarrunestelle. Sopii Citroën 2CV.
-

99,20 €
Citroën 2CV jarrurumpu taakse, halkaisija 180mm. Laakkerin halkaisija 72mm. Valmistettu kuten alkuperäiset takajarrurummut, taottu napa ja valettu rumpuosa. Taotut pyöränpultit kuten alkuperäisessä. Jarrupinta sorvattu kasauksen jälkeen. Kun asennat tämän tuotteen suosittelemme uuden pyöränlaakeri mutterin käyttämista numero A1.3911.