Öljynjäähdyttimen avain, Citroën 2CV
14,70 €
Tällä ohut kaulaisella avaimella saa öljynjäähdyytimen putken pultit kiinnitettyä poistamatta puhallinkotelon peltejä.
Näytetään tulokset 385–400 / 877Suosituimmat ensin

Tällä ohut kaulaisella avaimella saa öljynjäähdyytimen putken pultit kiinnitettyä poistamatta puhallinkotelon peltejä.


Pinnapultti M8x30mm, kaasuttimen kiinnittämiseksi 2CV imusarjaan. Pinnapultteja on kahta eri pituutta, tätä pidempää käytetään kaasuttimen takapäässä jossa tulee vaijerin kiinnitys samaan pulttiin. Lyhyempää A1.0849 etupäässä.


Hammastangon ohjainhela eli sormus, alkuperäiskoko 34,00mm. Sopii Citroën 2CV4, 2CV6, Acadiane, Dyane ja Mehari. Sisähalkaisija 27,6 mm.

Citroën 2CV etujarruputki pääsylinteriltä jarrusatulalle, ruostumatonta terästä.

Laadukas Citroen hydrauliöljy. TOTAL LHM+ Mineraalihydraulineste. Käytetään mm.
Tilavuus 1-litra
Täyttää vaatimuksen: PSA B71 2710
Valmistaja Total Lubrifiants, Ranska.

Citroën 2CV alkuperäisen kaltainen johtosarjan läpivientikumi rintapeltiin.

Suutinlajitelma kaksikurkkuiselle Solex kaasuttimelle. Solex-kaasuttimen suutinsarja 2CV pohjaisiin ajoneuvoihin. Sisältää ykköskurkkuun suuttimet 110, 115, 120, 125, sekä kakkoskurkkuun 95,100, 105, 110, 115, 120, 125, 2kpl joka kokoa, yhteensä 22kpl . Sarja on erittäin hyödyllinen, jos asennat Big-Bore-sylinterit, Power-putken tai virität moottoria muutoin.

Mäntä – sylinterisarja ”Big Bore” 2CV6 652CC 9:1 Ø77MM
”Big Bore” on vaihtoehtoinen muutossarja standardi 2CV6-moottorille (602CC) sylinterin tilavuus on 652cc: een ja puristussuhde on 9:1. Tällä sarjalla saavutetaan suurempi teho ja vääntömomentti. Männän ja sylinterin mitat ovat hyvin Citroënin alkuperäisten teknistentietojen mukaiset. Sylinterit ovat uusia, eivät siis kunnostettuja vanhoja sylintereitä.
Parhaan suorituskyvyn saavuttamiseksi on suositeltavaa tilata sopivat kaasuttimen suuttimet. Nämä suuttimet tuottavat oikean polttoaine / ilman suhteen ja sopivat 2CV Solexin kaasuttimeen.
Tämä sylinterisarja on ajettava sisään. Suosittelemme, että et aja nopeammin kuin 80 km / h tai 4.000 r / min ensimmäisten 2 000 km: n aikana. Tämän ajanjakson jälkeen nosta nopeutta tasaisesti. Vain huolellinen sisäänajo varmistaa, että moottorisi saavuttaa täyden tehon.
Big-Bore sarjan asennuksen myötä kaasuttimeen on vaihdettava suuremmat suuttimet. Kuvassa löytyy suositus eri kaasutin malleille. Suuttimet löydät alareunan lisätuotteista.

Kalvo 2CV:n polttoainepumppuun, sopii pumppuun jossa kansi kiinni kahdeksalla ruuvilla ja valmistaja SEV Marchal. Kalvon halkaisija 75mm.

Jarruputkisarja 2CV:n levyjarruilla. Vihreälle LHM jarrunestelle.

Lämmönvaihtimen pakoputki sisäosa 2CV6 oikea. Pelkkä uusi sisäputki lämmönvaihtimen korjaukseen.

Hammastangon hela, ylikoko 0,10 mm. Sisähalkaisija 27,6 mm. Ulkohalkaisija 34,10 mm Hakusanat: hammastanko, hela, sormus.

Pitkittäisvaimentimen kiinnike taakse runkoon 2CV, ruostumatonta terästä.

Raidetangonpään korjaussarja, 1 kpl, ilman työkalua. Katso myös sarja, jossa osat molemmille puolille ja työkalu.